lørdag 5. mars 2011

Springawekning

Grunnen til at jeg har valgt akkurat den tittelen er at i dag fikk jeg for første en gang følelse av våren har våknet og kommet frem. Og ja jeg vet at springawkning er en teatermusical, men tenkte det var en fin rdbeskrivelse av dagen i dag.

I dag var jeg som vanlig på lørdagsbalett på baardar og ble mødt av en stappfull by når jeg gikk av trikken. Det var tydeligvis ikke bare meg som var på bytur i dag, for gatene var stappfulle med "VM folk"! Ikke for å være  vanskelig og sær, men jeg er ærlig talt ikke så fan av sport så generellt så da kan dere vell tenke dere hvor mye jeg bryr meg om VM.. For å være ærlig var det nesten litt irriterende, jeg kom faktisk for sent på baardar pga det! Snarveien jeg vanligvis tar gjennom parken til universitetsplassen var fullstappet av vm gale mennesker og veiene var avstengt til konserter og lignende. Du forstår min irritasjon over at jeg måtte bruke ca en halv time fra nationalteateret til tullinløkka? i hope so.

Anyways så dro jeg ned på akerbrygge etterpå å tok meg en cafe a'u le på kaffebrenneriet. De lager verdens beste kaffe latte! Ingen over, ingen ved siden av..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar