tirsdag 22. mars 2011

I want it now

Jeg har en iphone4 som mange andre og har begynt å tenke på at det er lurt å skaffe seg en beskyttelse. Tilfeldig kom jeg over Marc Jacobs sin silikon beskyttelse versjon for iphone. Den er perfekt. Jeg liker nemlig veldig godt minimalistiske og enkle ting når det gjelder basic, så kan heller klærene spice og antrekket. Jeg fant produktet på net a porter som desverre responderte med "sold out" når jeg trykket kjøp. Men, men.. Jeg er villig til å vente!

- Mia

5 kommentarer:

  1. so cute! i love love love marc jacobs! :)

    thelibertybelleblog.blogspot.com

    SvarSlett
  2. Marc Jacobs is always creating good designs. Got to love him!

    SvarSlett
  3. thanks for your sweet comment (:
    i can't read everything on your blog, but still like it! xoxo

    SvarSlett
  4. Thanks!You gave me an idea, maybe i should start writing in english :)

    SvarSlett
  5. Fancy smancy:) Har en svakhet for Marc selv, jeg.

    SvarSlett