søndag 20. mars 2011

Gøteborg

Etter en lang dag inkludert mye reising sitter jeg endelig hjemme i sofaen. Selvom jeg er trett og hodet mitt verker er jeg likevell storfornøyd med denne søndagen. Gøteborg er en av mine yndlings byer og da tenker jeg særlig på shopping! Sko,vesker og klær. Jeg kan aldri få nok.

Jeg er nødt til å nevne ett utrolig fint sted jeg var å spiste: Nordiska compagniet. De hadde alt av kaker og slikkerier du bare kan tenke deg. Cupcakes i alle farger og varianter + mye mer! Anbefales. En anen ting jeg merket meg var Sveriges satsing på økologisk og fairtrade. Du kunne finne det overalt. For meg er dette perfekt siden jeg elsker slike ting.. (Jeg, personlig oppfordrer alle til å kjøpe økologisk og fairtrade i så mye de kan. Dette er det minste vi kan gjøre i en verden med urettferdigheter mot dyr og mennesker)

- Mia



3 kommentarer:

  1. i'm so hungry now! i want every single thing on this pictures ahah xx

    maria
    www.coffeefashionmagazines.blogspot.com

    SvarSlett
  2. omg,
    glad that i´m not there,
    if i were there, i would eat everything,
    looks so tasty!

    itsalittlesecret.blogspot.com

    SvarSlett
  3. true! Glad i'm back home again to my healthy diet or i would start looking like a cupcake.

    SvarSlett