fredag 25. mars 2011

Cozy friday

Endelig er det fredag og jeg kan virkelig ikke vente med å sette meg ned og slappe av. Desverre i forhold til at det er helg skal jeg tidlig opp i morgen på jobb på vestkant torget, ha ballett, møt en venn påandre siden av byen og deretter møte opp i to forskjellige bursdager. Det kommer til å bli en travel lørdag! Akkurat nå skal jeg bare legge meg ned på sofaen og ikke tenke på noe i det hele tatt. (untagen mammas gode, hjemmelagde pizza og film)

It's finally friday evning and i can sit down and relax. Unfortunally i have to get up early tomorw and work at my extra job at the saturday market, have balletclass, go meet a friend at the other side of the city and then show up at two diffrent birtdays. It's going to be a buissy saturday! Right now i'm going to lay down at the couch in my soft and cozy friday clothes and think about nothing else then relaxing with my pizza and movies. My mom is the best at baking home made pizzas!

- Mia

3 kommentarer:

  1. Høres ut som du får en travel dag i morgen, men håper det blir en fin dag allikevel :)

    God helg! :)

    SvarSlett
  2. takk i lige måde! Ja igrunnen synes jeg det kan være deilig med mye å gjøre og. Da føler man seg ordentlig levende :)

    SvarSlett
  3. i like your t shirt!!

    kisses from La Mode En Rose = )

    SvarSlett