torsdag 24. mars 2011

In english or norwegian?

 Jeg har nettopp funnet ut at mesteparten av leserne mine ikke kun er fra Norge, men fra hele verden. Det fikk meg til å lure på om jeg skulle endre blogginnleggene til engelsk istedet. Jeg er usikker. Eller kanskje jeg skal skrive på begge språkene?

I recently discovered that most of my reaaders are not only from Norway, but from all over the world. It got me to wonder if i should change my blogpost in to english.. I'm really unsure. Or maybe i should do both?

- Mia

2 kommentarer:

  1. Hello Mia! would love to follow you, maybe you can write both because I don't understand norwegiean.For example I write both in Spanish (my mother language) and English.

    Also is a good way to improve your english!

    xox,

    Marta

    http://fashionistascoffee.blogspot.com/

    SvarSlett
  2. thank you for the comment, it think i will!
    - Mia

    SvarSlett