onsdag 16. mars 2011

If i were a list

Hvis jeg var et land, ville jeg vært alle.
Hvis jeg var en måned, ville jeg vært september.
Hvis jeg var en dag i uken, ville jeg vært torsdag.
Hvis jeg var en tid på dagen, ville jeg vært kvelden.
Hvis jeg hvar en sesong, ville jeg vært høst.
Hvis jeg var et sjødyr, ville jeg vært en glassmanet.
Hvis jeg var en retning, ville jeg vært vest.
Hvis jeg var en ting i et hus, ville jeg vært en varmeovn.
Hvis jeg var en drikke, ville jeg vært te.
Hvis jeg var et tre, ville jeg vært en palme.
Hvis jeg var en blomst, ville jeg rose.
Hvis jeg var en type av været, ville jeg vært skyene.
Hvis jeg var et musikalsk instrument, ville jeg vært en harpe.
Hvis jeg var en farge, ville jeg vært blå.
Hvis jeg var en følelse, ville jeg vært forståelse.
Hvis jeg var en frukt, ville jeg vært en papaya.
Hvis jeg var en lyd, ville jeg vært stillhet.
Hvis jeg var en matrett, ville jeg vært en skål fitness
Hvis jeg var en smak, ville jeg vært søt.
Hvis jeg var en sang, ville jeg vært en symfoni.
Hvis jeg var et par sko, ville jeg vært et par ballerina.
 
- Mia

2 kommentarer:

  1. Aw, det var søtt! Visste ikke at du hadde blogg, Mia. Denne skal jeg lese <3

    SvarSlett
  2. Hihi, så hyggelig at du synes det! Du hadde veldig fin blogg selv, likte designet ditt:) klem

    SvarSlett