mandag 7. mars 2011

Outlet

-"Outlet? Er ikke det sånne harrye steder der du kan få kjøpt dårlige vareprøver i grellefarger a?"
Det var mine ord for bare noen dager siden og det viste seg at outlet kan være noe helt annent en beskrevet over..

Jeg har nemlig skåret meg to par bukser i helgen. Den ene fra Guess og den andre fra by Malene Birger! Gjett hvor jeg kjøpte dem! Det skal jeg fortelle deg. Etter litt overbevisning fra en venn ble jeg nemlig med til outlet Vestby. Tiltross for mine fordommer ble shoppingturen helt omvendt. Aldri kunne jeg vite at det lå så mange fine skatter gjemt der og så i tilegg til super billig pris! Jeg måtte legge meg flat å innrømme at jeg tok feil, outlet var faktisk bra. Det var fine lokaler, faktisk hele gater med butikker sortert etter merker. Alt var ryddig og faktisk like fint som på steen og strøm magasin i Oslo. Anbefales!


1 kommentar: