lørdag 21. mai 2011

Hairdresser in Oslo

Fikk en tidligere kommentar om jeg kunne si min mening om Hendrix frisør og om jeg hadde noe å anbefale. I et tidligere innlegg har jeg kort beskrevet besøket hos salongen og to bilder av resultatet så i dette tenkte jeg å utdype det mere.

Hendrix hair
En søt og koselig frisør med beligenhet noen få gater bort fra bogstadveien øverst på Majorstuen. Jeg selv har vært der for å klippe håret kortere og ble da klippet av Lina. Min helhetlige opplevelse av salongen var definitivt positiv. Stemningen var avslappet og koselig og innredning var lys og moderne. Mens jeg ble klippet gikk den lille hunden til Hendrix rundt og snuste. Jeg synes det var hyggelig, men det er kanskje noe å tenke på hvis du har alergier.

Hendrix er foretrukket av flere norske bloggere som Nette Nestea, Fotballfrue og Leareiff. Jeg selv ble veldig inspirert til å finne den riktige frisør og måtte prøve..

Anbefales til alle som ser etter et rent og ordentlig sted med frisører som tar håret ditt på alvor. Har lidenskap for skjønnhet og yter bra service mot kunder. Skal du enten nappe øyebryn, klippe hår, farge hår eller noe lignende vet du hvor du kan gå! Sist men ikke minst må jeg kommentere det rimelige prisnivået de tilbyr. Ikke let etter frisør basert på priser, gode frisører trenger nødvendigvis ikke å være "overpriced"..

Veibeskrivelse fra Oslo sentrum (jernbanetorget)
- Ta trikk eller t-bane opp til Majorstuen T
- Gå deretter opp Jacob Alles gate i retning mot Sjølyst
- Når du har kommet til den 6. sidegateveien fra hovedveien går du inn den, 2 gater bortover og vips du er kommet frem. Frisøren ligger på hjørnet av et leilighetsbygg

Hendrix hair is a famous and good hairsaloon in Oslo. I really recomend the place!

- Mia

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar