torsdag 5. mai 2011

A family evening

Jeg var ute med bestemor og min kusine for ikke så lenge siden. Vi var ute å så The Producers på Oslo Det Nye og spiste midag på Lemongrass. Det var utrolig hyggelig og jeg anbefaler musikalen "The Producers" og spisestedet vi var på. Musikalen handlet om 1 produsent og han desperasjon etter å bli rik å flytte til Rio. Morsomt stykke med mange komiske innslag. Så er det også noe med det å se på teater som gjør alt så spesielt og ekstra koselig.

Før vi dro på teater spiste vi på den karibiske resturanten Lemongrass rett ved Tullinløkka. Der ble vi servert fire retters midag. Jeg merket meg foretten som var spesielt morsom. Den besto av frityrstekt banan brød med en eller anen rar dipp til. Spedenne og spesielt! haha. Senere på kvelden dro jeg innom Ben and Jerrys på pale'et for 2 gang siden den åpnet. I confess!

- Mia

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar