tirsdag 26. juli 2011

Back on track

Da er jeg tilbake igjen til bloggen min etter en lang og avslappende ferie bort fra alt. Har hatt tre utrolige fine og spendenne uker! New York, Boston og mitt kjære Rhode Island sommerparadis. Huden er blitt brunere og håret lysere. Perfekt!
 Kom hjem fra USA på fredag og fikk desverre ganske triste nyheter kun 1 time etter landingen.. Forferdelig med alt det som skjedde i Norge. Jeg er utrolig heldig som ikke er en av de pårørende, men jeg føler likevell sterkt preget av hendelsene...
Ca. tre uker igjen av skoleferien nå og jeg har planer om masse spendenne gjøreting før hverdagen begynner for real igjen. Nå skal jeg få pakket ut ordentlig og kommet back on track.

Now i'm back again to my blog! I have been gone on vacation for three lovely weeks and i'm all ready to enjoy home for a while now. There is a lot of plans i have for the last weeks now!

- Mia

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar