fredag 24. juni 2011

Smoothielicious

mmm! Omtrent hver dagen denne uken har jeg laget meg en smoothie og det er absolutt til å anbefale. Jeg føler meg rett og slett mye bedre av kun 1 glass av "wondersmoothien". Jeg følger alrdi oppskrifter når det gjelder smoothier, jeg tar i det jeg vet blir godt sammen. Ingridienser jeg bruker: frosne blåbær, litt yougurt, litt melk, små isbiter, evt. litt juice i og...

Everyday this week i have managed to make myself a smoothie for breakfast and it feels really refreshing! I never use recipes when it comes to smoothies, i just use what i know tastes good togehter.
Always healthy ingredients though! The thing with smoothie is it actually tastes really good with healthy ingredients, it doesn't need sugar or something like that at all!

- Mia

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar