torsdag 7. april 2011

With my vogue under my arm

Med mitt vogue under armen føles det mye heligere å gå ned gaten. Hvis dere ikke har fått det med dere er det sånn kampanje på narvesen nå med 49kr for utvalgte blader. Selvfølgelig benyttet jeg meg av den kampanjen. Tror dere det finnes magaholiker som sykdom? Isåfall har jeg den. I løpet av denne måneden og ja det er fortsatt tidlig i april, så har jeg kjøpt 1 costume, 1 Det nye, 1 elle, 1 boho, 1 Stella og nå et vogue. Det er kun 7. april hvor mange kommer jeg til å ha liggende i en bunke ved slutten av måneden da? Jeg er bare så utrolig glad i å kikke og lese i moteblader, det er liksom dagens lille høydepunkt..

- Mia

2 kommentarer:

  1. Jeg pleide også å kjøpe flere utenlandske blader på narvesen før, men det ble jo så dyrt i lengden så nå leser jeg gjennom nettet. men kjøper fortsat blader en gang i blant:)

    SvarSlett
  2. ja det er liksom noe med det å sitte med bladet i hånden som er ekstra koselig.. men dyrt

    SvarSlett